Читання є одним з найважливіших засобів отримання інформації та в житті сучасної освіченої людини займає значне місце. У реальному житті читання виступає як окремий, самостійний вид комунікативної діяльності, мотивом якої є задоволення потреби в інформації, що містяться в тексті.
Читання виконує різні функції:
служить для практичного оволодіння іноземною мовою, є засобом вивчення мови і
культури, засобом інформаційної та освітньої діяльності та засобом
самоосвіти. Як відомо, читання сприяє розвитку інших видів
комунікативної діяльності. Саме читання дає найбільші можливості для
виховання і всебічного розвитку школярів засобами іноземної
мови.
Проблема формування іншомовної
компетентності у читанні зумовлюється потребою її дослідження у контексті
компетентнісного підходу: необхідно визначити структуру іншомовної компе-тентності у читанні, уточнити цілі її формування в початковій, основній і
старшій школі, окреслити етапи формування іншомовної компетентності у читанні, охарактеризувати засоби і
способи контролю рівня її сформованості.
Гарний сайт. Рекомендую!
ВідповістиВидалитиЦікава та пізнавальна інформація)
ВідповістиВидалитиВпевнена, що дана інформація буде корисною для кожного майбутнього вчителя іноземної мови.
ВідповістиВидалити